RSS 2.0

Bilder!

massa bilder från Varberg.. lika bra annars känns de lite för gammalt att lägga in :) men som sagt, e lite seg av mig men bättre sent än aldrig hehe



Sanna o jag innan sociten och hoffmaestro på onsdagen ;D





Dom var väldigt bra måste ja säga!



Igår var det underbart väder, vi åkte ut me båten o var ute till 18 med den.



Picknick på båten ;D jätte mysigt! Vattnet var helt underbart la oss och drev utanför apelviken!



Åkte in till varberg och mötte upp Carl vän Jenny från norge för en glass o lite tjöt.



As gött o bara chilla fram på båten på en stor badrass, här åker vi ut från varberg igen för sol och bad!

Sådär ja, ville dela med mig lite av mina underbara dagar! o ikväll har de varit lika gött fast på annat sätt ;D gör väl ett inlägg senare eller imorrn på  morgonen, klockan e ju ganska mkt!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback