RSS 2.0

Det kostar att ligga på top!

Rihanna är lika känd för sin stil som för sin musik och smakar det, så kostar det. Enligt tidningen Mail on Sunday spenderar popstjärnan 14 000 pund, nästan 150 000 kronor, i veckan på en hårstylist från Hollywood.


Men det är inte bara håret sångerskan lägger pengar på, utan hennes klädstylist Ursula Stephen tjänar 2000 pund, drygt 20 000 kronor, per dag för att hålla koll på trender och kläder åt Rihanna, rapporterar tidningen.

-Hon gör flera offentliga uppträdanden i veckan och utgifterna blir snabbt höga. Rihanna har stort förtroende för Ursula och de är tillsammans hela tiden, säger en källa som är nära sångerskan.

- Rihanna gillar att bana väg för nya stilar, men det kostar henne en förmögenhet, berättar källan.

Och stjärnan, som inte verkar inte oroa sig nämnvärt över kostnaderna, har tidigare berättat för tidningen Glamour att hon gillar att sticka ut med sina kläder.

- När jag klär på mig så vill jag välja de mest bisarra shortsen så jag kan komma på hur det ska se bra ut, eller ha på mig något så folk tänker 'Va f*n har hon på sig?', berättade hon

Asså, jag säger bara de. Ge mej en stylist och några miljoner så kan jag klä mig o styla håret precis som vilken kändis som helst som går runt o ser tiptop ut hela tiden. Hade haft en kock som gjorde min mat och en personlig tränare som trimmade sönder kroppen. Dom köper allt och dom får de dom vill ha.. ser bra ut helt enkelt :) Hade varit skönt o slippa bry sig om hår och makeup på morgonen, men lösfransarna gör de ju lite lättare :P längtar tills vi gör en påfyllning och tills ja får gå utbildningen själv! //J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback