RSS 2.0

Efter en service...

Tycker jag att telefonen ska fungera utan några som helst problem. Speciellt när telefonen varit på service i TVÅ månader. Men icke. Man undrar ju vilka det är som gjort reparationen och vilka som testat telefonen, för det står klart och tylidgt att "TEST OK" på beskrivningen. Man testar ju ALLT innan man skickar tillbaka en telefon, den ska ju fungera lika bra om inte bättre efter en reparation. Så idag skickar jag MOTVILLIGT tillbaka telefonen på service till Megalans som i sin tur skickar till Anovo för att åtgärda deras irriterande fel. 1,5-2 veckor minst tar det enligt megalans, och jag tackar, inte nog med att jag varit utan telefonen i två hela månader så ska den tillbaka. Det e absolut nåt jag kommer ta vidare, de tycker alla andra att jag ska oxå.. vill inte betala 1572 kr för dålig service, absolut inte.


Här ser ni de två knapparna som inte fungerar, ganska viktiga knappar oxå. Väldigt irriterande och svårt att använda telefonen när "tillbaka"-knappen inte fungerar, fast i alla menyer man går in i. Gosh.. aja ska lugna mig och gå o fota lite//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback