RSS 2.0

Ett trött jävla psycho!

Jag skulle nog varit lite trevligare i min ton om att be grannarna under oss hålla käften. HATAR grannar som stör dag ut och dag in på kvällar/nätter med att skrika o gapa, klampa som elefanter, spela hög musik.. till sist har dom en hund som skäller i ett för ingen anledning från morgon till kväll. Aldrig sagt till innan för jag har endå ganska bra tålamod med sånt, alla kan väsnas men inte varje jävla dag lixom.. helger OK men inte vardagar när man ska upp tidigt när det e så ofta!!



Jag fick ett totalt blackout-utbrott igår och gick ner och plinga sönder deras dörrklocka o bad dom hålla käften o sluta bröta o väsnas på kvällarna, dom har grannar som vill sova och jag sa att ja ville ge dom en chans ist för att ringa nån jävla hyresvärd o klaga, hatar sånt men måste man så måste man. Hoppas dottern i 17-18 års ålder, vafan vet jag som väsnas när föräldrarna e borta tänker till en gång till innan de händer igen. "jaha, aha, okej, aja" fick jag sov svar, ett väntat och typiskt svar.. Fick nog igår som sagt, det har hållt på för länge kände jag, kan ju inte äns sova.. kl 23 o även efter 00,00 väsnas hon som om hon vore ensam i huset, de händer aldrig när hennes pappa e hemma verkar det som.

Kan tänka mig att hon tyckte jag va ett psycho, men jag var trött och orkade inte med henne mer, nån borde ju säga till o de blev jag eftersom de inte bor nån under eller jämte dom. gosh. ilskan var totalt eftersom ja blir stressad av att inte kunna sova o mår dåligt av det, fick en lite blackout sen av ilskan, minns inte allt jag sa.. sjukt hehe, kul när ja tänker tillbaka dock :) vi fick oss ett gott skratt när ja berättade för syrran!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback