RSS 2.0

Fördelar och nackdelar..

åh..ja det finns det ju med ALLT egentligen..med nåt ont kommer nåt gott och med nåt gott kommer väl ofta nåt ont..iaf nåt litet, haha positiv jag känner mig :P

Ne men alltså..våra älsklingar är ju som sagt hemma just nu. Dom har ju fått lite nya rutiner efter att varit ute på "landet" och sånt. Idag vaknade jag till vid 8 redan..och vad hör jag då? jo dom små står och skriker efter mig utanför dörren.



Dom måste ha mat!..vilka matvrak! hehe LÅT MIG SOVA! dom kunde väl väntat nån timma till iaf..

Gick upp, gav dom mat och gick o la mig igen..sen vad dom tyst iaf, men några andra som borde lära sig o vara tyst på helger till senare än 10 är ju grannarna! WTF håller dom på med!? kasnke ska ta ett snack med hyresvärden. Banka o hålla på alldeles för tidigt! PUCKON!

Aja..hade lite planer för dagen får se om dom blir av, får väl hoppas att vädret håller sig så här eller blir bättre. För nåt regn orkar man fan inte med idag iaf!

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback