RSS 2.0

Happy day...

OOOOH HAPPY DAY!...OH, HAPPY DAY! OOOOH HAPPY DAY...(sjunger) :P haha märks att man vaknat på rätt sida idag, OCH utvilad! bästa känslan..älskar sånt!

Kollade ju vädret igårkväll, det lovade fint..men nu ser det inte så ljust ut ute? :/ väldigt mörka moln har rullat in över Borås. Men kollar jag vädret NU så säger det att det ska bli bra ändå nu till dagen..såå vad ska man tro? hehe

ÄH, vädret kan bli som det blir..jag är på sjukt bra humör, vet ju vad som väntar om en liten stund..SHOPPIIING :D Yes, det finns pengar kvar att spendera på lite fint. Var ju på span igår efter jobbet och la undan en hel del, får ju se vad som passa o så. Men förhoppningsvis ALLT ;D

Sitter och äter min trevliga lördagsfrukost, ska bli klar med den så ska jag kila ner till stan, det öppnade rätt nyss  och jag vill inte sprinag runt bland en massa folk just nu :) o vad jag får med mig hem får ni se senare såklart.



Den består av Youghurt, en msk linfrön, blåbär och björnbär. Står ju där men ah :) hehe gött med lite antioxidanter..o  ni vet ju, blåbär bränner bukfettet :)

Yeye, nu ska jag bege mig snart. Ha en trevlig lördagsmorgon..
later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback