RSS 2.0

I'm ready!

Woopwoop! hehe ne så kan jag ju itne skriva..helgen är redan slut! Den var för kort för min smak..eller den var för kort eftrsom jag e van vid längre. men aja..den har ju varit bra iaf! Har fått mkt avkoppling och bra grejer. Känts som en sommarhelg faktiskt, riktigt bra väder måste jag säga. Så jag är utvilad och pigg..och ready for another hard week at work! en till hel vecka..lr vem vet? :) kanske blir lite ledigt nån dag snart.

Haha, tror inte den blir så hård ändå, lagom bra skulle jag tippa på. får hoppas iaf :) jag är positiv! som jag varit HELA helgen :D

Men nu till något negativ...kollade precis klart på en film.



Pirates 4. VAD HÄNDE DÄR DÅ!? vilken besvikelse..Jag tappade bort handlingen hela tiden..för hade den ens någon handling?? Lr handling hade den ju men den hade ingen mening? haha ni fattar nog. det bara hände saker bara för att..

ne jag är som sagt besviken..tråkigt, för jag gillar ju dom filmerna. Fast jag minns typ inte hur 3:e slutade, det kanske är därför? fast sen känns det som om denna inte har nåt med dom andra filmerna att göra ändå.

Aja, skit samma. Nu ska jag som sagt ladda inför en spännande vecka..
Hoppas eran helg har varit kanon!

Skrivs imorrn igen!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback