RSS 2.0

Jag är ganska dålig..

Jag är ganska dålig på att blogga nu för tiden om vad jag har för mig och vad ja gjort på dagarna.. inte orkat pga olika osaker eller hunnit... är inte hemma så ofta på dagarna nu under sommaren. Man kan ju blogga när man är bortrest oxå men då har man oftast roligare saker för sig ;)



Kan ju iaf berätta att jag hade en jävla rolig helg. På fredagen firade vi Carls födelsedag som jag skrev i fredags, åkte ju till varberg på torsdagsnatten. Vi gick ut o åt hela hans familj och jag på carl jobb "socitén". Tog en skalsjurslåda, supergott. Massa vin blev det oxå :) De blev en rejäl fylla för carl iaf om ingen annan :P jag och Johan (carls bror) var ganska lugna faktiskt.



På lördagen vaknade vi till fint väder ganska sent, vid 13 tråkigt nog så vi hann inte vara ute i solen så länge. Carl var så bakis så att han knappt kunde vara vaken, hehe lite roligt o rätt åt honom :P Vi gick o la oss igen vid 17 o sov enda till 21. Sedan gjorde vi oss iordning för att cykla in mot stan o festa igen :) Riktigt rolig kväll, den kompenserade för fredagen kan ja lova, vi drack o drack tills de var dags att cykla hem men först en kyckling o kebabrulle. Sedan vinglade vi iväg, riktigt skoj faktiskt :D hehe Det bästa med tiden nu är att jag gör saker jag inte gjorde innan, o det är ju skoj :)



På söndagen vaknade vi lite tidigare, vi ville ut me båten o mysa lite. Det blev tyvärr mulet och jag va förkyld o hade ont i halsen.. tråkigt. Vi stannade en stund iaf, sov lite på båten o fiskade lite. Fick upp lite fisk men dom var alldeles för små så vi slängde i dom igen. Sedan åkte vi hem till Borås igen för att påbörja en ny vecka med jobb :P en mysig helg iaf! //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback