RSS 2.0

Lördagen går mot sitt slut..

och här sitter jag... trött som få en party-lördag. Var varken ute i torsdags eftersom jag var så trött o de lär inte bli något ikväll heller. Jag nöjer med med att min alldeles egna bartender gör dom godaste cosmiopolitan att smutta på ;D så nu sitter jag här o chillar...



Samma sak igår, goda cosmos MEN vi var även och åt på babbel som har den godaste maten istan, enligt mig iaf.. Jag bara ÄLSKAR tapas, finns inget bättre o do har så mkt gott, Vi valde 7 olika o delade ;)



Heta scampiräkor i chili o vitlök, husets pirog fylld med kycklingröra, criscut potatis, räkröra på toast, honungs gratinerad getost på bröd, tortilla fylld med nån skinka o nåt mer och vitlöksbröd :)

Köpte ävem massa ostar o keks och åt som kvälls/nattmat.. har kvar de o tar nog lite mer imorrn ;D men de blir nog lite färre kalorier, jag har inte direkt gått efter de Anne har o de e dåligt av mig, men inte kunnat träna så jag har ätit på annat håll så har inte gått efter den tabellen riktigt men de e ju semester, jag unnar mig lite mer nu men när ja börjar träna igen då jävlar, ge mej en månad så e jag fit for fight igen ;) hehe i promise, kommer bilder!

Gonatt på er alltihopa! dags att se film; sanctum//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback