RSS 2.0

Lyckan kommer!

oooh yeah! Ni vet vad jag skrev igår..? Jag såg inte fram emot denna morgonen/dagen. MEN det har varit bättre än väntat, eller bätre än typ många andra dagar! hehe ;D Det var ingen som helst panik ju! Vi körde på ordenligt på morgonen och fick gjort allt typ innan den nya fotningen startade. Och nu är man i fas med ALLT, det fotas mkt men ah :)



Sen kommer lyckan, Jenni har i uppgift att stå för skofotningarna och det andra denna veckan, jag kommer inte röra en fena framför kameran :P haha jag har gjort "mitt" för denna månaden, så nu sköter Jenni dom 3 sista dagarna.



lyckan kommer, lyckan kommer!!..nu jäklar kommer det in skor som verkligen är HOTHOTHOT! Ge mig alla typ! hehe shit..hur kommer det här gå?? kolla på filmen ;P

Beger oss hemåt nu snart så får vi se vad dagen bjuder på. Idag är en sån dag då man inte har nåt annat än träning inplanerat, men den är såpass sent ändå så..

Later//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback