RSS 2.0

Mat & Träning 11.08.03

Det blev liiite ändrade planer idag när det gäller träningen..jag hade velat träna i knalleland idag bara för att jag ville testa den nya benövningen ordenligt eftersom det blev ett benpass idag. Men vädret såg så ostadigt ut så jag vågade inte chansa och ta cykeln bort om det skulle börja ösa ner senare.

Så idag blev det iaf ett skönt benpass på gymmet i stan, det funkar ju me..för det har det alltod gjort :P hehe

Började med en uppvärming på krosstrainern..den var väldigt intensiv, för jag körde den bara i 10 minuter. Sen körde jag dom "vanliga" övningarna. Inner & ytterlår/rumpa på maskin, Vader och baksida lår på maskin. Sen bytte jag faktsikt ut liggande benpress mot vanliga legcurls (tror det heter så), Sån vanlig maskin man sitter på och tränar framsida lår. Sen till sist körde jag utfall med tung stång. Det avr jobbigt i slutet..

Har tagit kort på alla maskiner vi brukar köra när vi kör ben, så jag tänkte göra ett inlägg om det imorrn eller nåt.

Körde även lite mage på maskiner, roterarmaskinen och den crunchmaskinen..sen körde jag lite fria övningar på mattan. Som tex cykelsitups och höflyft.

Efter det så blev det 10 minuterns löpning på bandet..kände att jag kunde springa där väldigt länge..bra det med tanke på att man inte kört kondition nåt på sista tiden :) sen var det stretching och sen var det klart.



Gött  att man ser ut så här när man går hem..då känner man att man har gjort nåt iaf :)

lite klantigt att glömma en del av lunchen idag, hehe glömde avokadon.
Frukost 07.30: Youghurt med blåbär och banan.
Mellanmål 10.20: Grönt te och en nektarin.
Lunch 12.30: Ägg & räkröra med salladsblad.
Mellanmål 17.30: 2 Kesoplättar
Efter träning: 19.20: Proteinshake whey100.
Kvällsnacks 21.00: Grönt te och en liten kopp med lite russin, valnötter och mandlar.

Alla dom 6 målen har gett mig ett kaloriintag på 1032kcal...och mer blir det absolut inte idag.
Later//A

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej på er!

Kan inte ni berätta lite mer om shape up club? Är det gratis? Funderar på att gå med och börja räkna kalorier som ni, behöver gå ner några kilon.



Tack för en inspirerande blogg :)

2011-08-03 @ 22:43:14
Postat av: Anne & Jenni

"Anna" Det finns inte så mkt vi kan beräta, de e bara att g in, göra en profil o sedan börja skriva upp vad du äter, du väger allt du 'äter sedan söker du upp maten i programmet o lägger in hur många gram du ätit, skrivit om de ganska många ggr, o JA det är gratis, det står oxå på sidan

2011-08-08 @ 08:42:24
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback