RSS 2.0

Mat & Träning 11.08.07

Ingen träning denna helgen..det va så det va planerat i fredags, men det var för att vi egentligen skulle åkt iväg idag..men så blev det ju inte heller så man kunde ju faktiskt kör nåt idag. Men vet ni vad!? vaknade med en slags halsont..inte sån vanlig utan en sån som känns i ryggen..i lungorna, med hosta o allt. Har typ ingen röst. Så där dog ju chansen till träning. Både för idag OCH imorrn antagligen! :/ GRRR!

yeye..idag har jag bara känt för att äta. äta, äta och äta! hehe Visste iaf vad som väntade nu under kvällen så jag har väl ätit lätta mål, men åndå ätit under dagen! Mätaren visar..

JUST NU..kommer nog trycka i mig mer :P haha för under kvällen nu har jag bara velat äta allt gott! Vill ha mer o mer, kroppen skriker efter massa gott och jag har gett den det och kommer att ge den mer. Idag är en riktig gottisätarkväll. Har hållt tillbaka på mkt rätt länge nu. I need this today, sen är det lugnt ett tag till. För jag har som sagtlyckats så himla bra med det här med underhudsfettet genom att kolla kalorier det senaste.

SÅ GE MIG FETT OCH KALORIER IKVÄLL! ;D

Åt egengjort pizza ikväll. Ett Sara Lee kit gjorde vi och sen delade vi den på 3.

 

Får se om det blir nåt mer som sagt, är sugen på nåt men vet inte på vad. Har ju en massa döskallar man kan trycka i sig ;P haha

Later babes//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback