RSS 2.0

Mat & Träning 11.08.14

ÄNNU en väldigt slow dag...med det menar jag inte mkt rörelse..har ju legat och halvsovit hela dagen..typ på stranden. Sen e det ju bara den vanliga vardagsmotionen man fått, ingen extra ansträngning. Börjar känna lite ångest, hehe nerå. Det har nog varit bra att man vilat lite extra, har varit lite förkyld dom senaste dagarna igen. KONSTIGT NOG!

Och några dagar i rad har nu tabellen skrikit rött, men aja..det får gå det me.

Ni vet..jag har ju "lyckats"..eller nått mitt mål enligt programmet. Jag har nått min vikt jag la in att jag ville väga o nu gör jag ju det. Så egentligen behöver jag ju inte kolla på kalorier längre? Men som jag skrev för ett tag sen så har det blivit en slags obsession. :P Ne men alltså jag tycker det är kul o se vad allt innehåller. Det var jobbigvt i början som vi också skrev, att man var tvungen o väga allt och så, men nu vet man ju typ på ett ungefär, så det är inte alls jobbigt! Och dessutom så är shape up sidan jättebra att bara ha som dagbok över huvudtaget..

Och som jag har sagt innan, prova om ni VILL gå ner i vikt på ett sunt sätt. Det funkar verkligen! :) Okej det var nog väldigt lätt för mig eftersom jag inte är en stor person från början, men har man nåt att få bort så borde det faktiskt synas väldigt fort på dom också.

Aja, såhär har min matdag sett ut iaf..kalorierna stämmer inte till 100% såklart, för jag väljer ju ur programmet o där stämmer ju inte allt heller..som tex ägg o sånt. Väljer alltid samma ägg men det kan hända att det är mindre kcal i mindre ägg. såklart.

Frukost: 3 små kokta ägg + stekt bacon - 342kcal.
Mellanmål: Proteinshake whey100 - 133kcal.

Här har ni maten från Mandy's..hehe hamnburgare blev det såklart :P



Middag: Habugare, crisscut potatis med vitlöksdressing till. Vatten - 1048kcal säger shapeup club. Tror det kan stämma rätt bra för den här måltiden.

Dricker vatten nu under kvällen bara..har fått i mig alldeles för lite och är väldigt uttorkad.
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback