RSS 2.0

Mat & Träning 11.08.19

Det blev inte riktigt lika hårt som in onsdags men det var ett skönt pass! Idag blev det andra och troligtvis sista benpasset för veckan, tror inte det blir nån mer träning på gym denna veckan iaf..men vem vet? kan ju ändras :)

Började dagens träning med endast uppvärmning på krossen, körde på rätt hårt i 10 minuter..svetten rann såklart :P hehe

Sen blev det baksida lår, Vader, Framsida lår. och hela benen med benpress, allt detta på maskiner. Sen tänkte jag köra utfall med stång, men det var fullt överallt så jag gick bort till stretchen och körde utfall med 12 kilos kettlebells i varsin hand, det var jobbigt det! Där körde jag 12X3 rep.

Sen körde jag magen, olika övningar. När man ska köra mage så är det bra om man har vikt, för då får musklerna jobba mer såklart, Om man inte kör på magmaskiner då. Sen ska man köra tills det svider så mkt i musklerna att man verkligen inte orkar mer typ! Då kan du känna dig stolt :D Jag kör alltid tills det svider som sjutton och lååångt inne i magmusklerna.

Vilken fruktlös dag :P haha lät ju lite kul..men idag har man inte fått i sig någon frukt. Alltid bra att få i sig nån frukt om dagen iaf.
Frukost 07.30: Youghurt med linfrön och blåbär.
Mellanmål 10.30: 1/3 annanas och vainjl keso 250g.
Lunch 12.30: Samma som igår. Spenat & räksås med pasta.


Mellanmål 16.50: 2 små kokta ägg. Hade 3 men sparade det sista till senare.
Efter träning 19.30: Proteinshake whey100.
Kvällsmat 20.30: Ett litet kokt ägg.

okej..6 "mål" och mer blir det inte, men vet ni vad? jag har inte kommit upp till dagens mål än. har 37 kcal kvar. de ni ;) inte för att det spelar nån roll om den hade gått långt över eftersom jag inte ska gå ner i vikt mer, men rätt bra att den höll sig under med dessa mål. Det visar bara att nyttigt är bra och att man kan äta ofta. eller att man SKA äta ofta men lite/nyttigt :) som alla dietister säger?

Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback