RSS 2.0

Mat & Träning 11.08.22

Okej, idag får ni updates om vikten, sa ju att jag skulle väga mig direkt när jag kom iväg till gymmet i Knalleland. Och dit kom jag idag :) Vägde mig direkt innan träningen, då vägde jag 49,7Kg och direkt efter vägde jag 50,3 och då hade jag precis tagit en shake me. Så mammas våg måste ha ljugit..thank God for that! :) hehe


Så nu finns det inte direkt nån panik..men jag ska ju ändå träna upp mig så där fortsätter min ansträngning på gymmet. Idag blev det ett skönt benpass som en bra start på veckan. Körde lite olika övningar, inte alla som jag brukar. Körde insida och utsida lår. Sen körde jag baksida och vader. Sen blev det den nya övningen me som tar hela rumpan och baksida lår, älskar den verkligen! Sen blev det lite knäböj med på stång faktiskt..det var länge sen. Direkt efter det blev det såklart utfall på stången me :) Sist kände jag att framsidan också skulle få sig en egen omgång.

Det avr trevligt att få visa Anki några övningar på gymmet me :) alltid kul när man ska visa och hjälpa..hon körde lite lätt medans jag körde på i bra tempo så att hon inte skulle behöva vänta för länge :P haha Vi körde en timma på gymmet iaf.

Uppvärmningen bestog av lite lätt joggning till gymmet, och sen blev det en powerwalk hem. Thats it :) känns skönt nu!

Asså, det här med att äta mer kcal nu känns helt weird, man har typ fastnat på det där läget, haha helt konstigt det me..kanske ska lägga ner shapeupclub ett tag, jag har ju som dagt "nått mitt mål" enligt planen, vad finns det då för anledning o använda den? Tycker dock att det är kul att hålla på med den så jag käör väl på..alltid kul o se vad man får i sig lixom.

Frukost 07.30: Havregrynsgröt med linfrö och sylt.
Mellanmål 10.30: En avokdao och grönt te.
Lunch 12.30: 2 rostbiffrullar, Gjord på sallad, rostbiff, keso och rödlök.




Mellanmål 18.15: Äggröra och en halv proteinshake.
Efter träning 20.30: Proteinshake.

Nu är jag INTE alls hungrig och mina muskler har ju fått sin mat, så vad ska jag göra?? Kommer att ta en kopp te nu..och någon liten nöt, men wtf? Jag kan ju inte äta BARA för att..

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback