RSS 2.0

Mat & Träning 11.08.24

Har känt mig som en gammal tant idag..orörlig och stel. Usch vilken träningvärk jag fick i ryggen, nedredelen av ryggen..det gör sjukt ont. Jag skippade inte träningen för det, men jag körde ju inte alls "fullt ut". Idag blev det ett litet snabbt benpass på gymmet, började med att springa på löpbandet i 15 minuter och sen gick jag dom sista 5..det gick bra..det var inte så jobbigt för ryggen ändå.

Det jag körde idag var bara baksidalår, vader och sen framsida lår. Alla övningar på maskiner. Inget utfall eller nåt sånt med stång. Tror inte ryggen hade gillat det..tänkte att jag skulle "spara" på tyggen tills imorrn iaf, för då blir det första pumppasset för veckan troligtvis.

vardagsgottis...I LOVE IT!, Såg att jag hade några bilder på olika youghurtkombinationer som jag gillar, kasnke ska lägga ut dom som tips i veckan :)

Innan mitt vardagsgottis ikväll så visade mätaren ENDAST såhär..


Helt sjukt..hehe i detta ingår då..

Frukost 07.30: 3 små kokta ägg mosade med lite smör - 190kcal.
Mellanmål 10.30: Grönt te och en nektarin - 79kcal.
Lunch 12.30: Ja den har ni ju längre ner.. 222kcal.
Mellanmål 16.15: 2 knäckisar med keso och kanel, proteinshake - 234kcal
Efter träning 18.10: Proteinshake - 133kcal

Kvällsgottis 21.00:



Massa kcal men det hade jag "råd" med, Gud jag säger då det..obsessed. Jag har fatsnat vid det talet alltså.

NU ska jag smaska på en hallonlakritskalle ;)
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback