RSS 2.0

More sun!



Åh fyy vilket jobbigt väder det har varit idag! Helt cp-kallt och jobbigt. Har känts som väsrta kalla höstdagen hela dagen ju :( Har varit negativ mot vädret hela dagen, hehe så idag var vi bara tvugna att lägga oss i solariet för att få lite värme..och bränna me såklart, men det var ju värmen vi var ute efter i första hand, lr ne..vem försöker jag lura? både och. Alla vill ju vara bruna :P hehe så nu ska jag även BUS:a ner mig lite inna läggdags!  Så att man får en finfin färg tills imorrn...toradag juu.

Just nu blev man lite mer postivi till morgonedagens väder också, alltid rätt timing typ när det gäller torsdagar! Så jag har iaf tagit tag i mina 3 råd och kollat vädret, kollat lite inspo och nu ska jag bara kika in i garderoben och dra ut lite kläder :)

Solen skiner imorrn! Får hoppas på en bra dag :)
Hoppas att onsdagen var bra! Nu ska jag iaf ladda inför en kanonbra torsdag! Natti//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback