RSS 2.0

Nu vet vi..

Fick ett sms från min lilla sis innan :) Dom hade landat och var på väg till deras hotell. Dom åkte ju opecifierat men nu vet vi vart dom hamnade..lr kommer att hamna. Deras hotell är 4-stjärnigt och ligger precis vid havet i staden Paphos. Googlade fram en bild..gud vad fint det ser ut :) Där kommer dom att trivas bra!



Det skulle ta dom 2 timmar att komma dit så dom är inte framme riktigt än..Hon hälsar så gott till allihopa!

Efter träning o allt sånt bestämde jag mig för att bara ta en chillkväll hemma. Det var afterwork idag me men jag blev så sen o sen har jag varit rätt trött tack vare min knäppa natt. Så inatt tänkte jag få mig lite bättre sömn.

Pratade med mammi innan me :) morgondagen ser ljus ut! känns lite weird att det redan är lördag imorrn, känns som om det borde vara fredag :P får vänja mig vid kortare helger nu. MEN denna helgen blir sköön :)

Hoppas ni har fått en bra start på helgen!
Skrivs imorrn när jag vaknat till liv igen, natti babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback