RSS 2.0

Ny träning! - CX30®

HELL YEAH! min "önskan" blev verklighet!! Innan studio aktiv, som vårat gym hette blev Sportlife så skrev jag till dom att dom borde ha eller ta in CX30 som pass..och vad kommer nu!?!?!? :D Dom ska börja med det från vecka 36. Fyfan vad gött, tror ni jag kommer bo på gymmet varje gång det går eller?? :P hahah jag längtar sååå mkt! 2 veckor kvar från idag. Tyckte det såg så grymt ut när jag först hittade det, såg en video o läste om det..



CX30® "Kort och kraftfullt pass som stärker och formar din kropp. Ett perfekt pass för dig som vill träna mage, rygg och säte och samtidigt förbättra din funktionella styrka och förebygga skador och förslitningar. Detta träningspass förbättrar din hållning och får dig att springa snabbare, lyfta tyngre, kasta längre."

Nice eller vad säger ni!? i'm gonna love it, det är en sak som är säker! :D

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh vad kul, undrar om SATS kommer att ta in det? Dom kör ju Les Mills. Bra blogg förresten! xoxox

2011-08-22 @ 19:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback