RSS 2.0

Packat och klart!



Sådär ja, allt är packat och klart. Helt slut efter dagens träning och flamsande fram o tebax. Det gick ganska fort att packa, vad behöver man när det e 30+ varje dag lixom? Lite party mkt sommarkläder typ. Väskan e inte så full som den ser ut heller, hade en annan väska där i som jag ska ha som handbagage med det nödvändigaste oxå :)

Är så trött så jag bara vill sova men jag fick mig en liten powernap hos Heidi, tror jag somnade små stunder eftersom jag ryckte till. fransarna e jätte fina som vanligt btw, får visa imorrn om vi hinner. Michaela hälsade på lite snabbt, lånade en klänning och sa hej då o lycka till me resa :) tror de kommer bli bra, if not.. byebye :P

Ska kika lite PLL och sedan sova, slängde i mig två rostade mackor nyss oxå, de gjorde ont i kroppen på mig, helt skakig. Jag bara älskar rostade mackor :D hehe good night babes, vi skrivs imorrn//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback