RSS 2.0

Så himla gött!

Hur länge sen var det man gjorde nåt sånt sist? Att gå hem direkt efter jobbet och BARA lägga sig i soffan och inte göra nånting typ!? Okej, nåt har man väl gjort så men alltså jag menar, att BARA vara. Bestämde mig redan på jobbet idag att jag inte skulle göra nåt annat efter jobbet än att ligga i soffan..har inte mått så bra som jag skrev igår så när Jenni stack hemifrån idag så blev det att jag tog mig min plats här i våran stora soffa. :) det enda jag gjorde var att ta en riktigt stor skål vardagsgottis och gottade mig ;) så himla gött! Jenni skrev ju att det blev mkt kcal i den, o JA, hehe kan visa imorrn :P

Innan det kom mammi och styvfar med lite "presenter" ;D Ni såg ju våran inköpslista/önskelista vi skrev på tisdagskvällen.



Så himla gött! Nu har vi lite godsaker ett tag framöver iaf :)

Sååå..vi kan ju säga att veckan har börjat bra! Jobbandet gick ju bra me. Ah, everything is fine..

Ska kika klart på real housewives..Hoppas ni också har haft en bra start på veckan!
Natti//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback