RSS 2.0

Vilken start!

guuud vilken dag!..hehe Tisdagen började med en seg hemgång, hehe med trams på vägen till jobbet..



Stog en herrans massa röda bilar på rad, med en lucka..Ankis väska passade ju bra in där :P hehe vi va lite sena till jobbet idag faktsikt. men det var ingen fara..var ju i fas o allt va chill.

Därför passade jag ju på att ta tag i min påse jag inte hann fota av igår, shit va mkt grejer jag hade att fota, inte bara påsen utan en herrans massa underkläder, vart kom dom ifrån? jag har ju varit på jobbet flera veckor..!? hehe



Tog tillbaka den gamla posen idag me, var jättelänge sen jag fotade strumpbyxor så... den blev faktsikt helt ok :)

Ne nu ska jag kila hem och fixa, idag känns det som om man har massa saker att ta tag i, fast ändå inte. Får se vad som blir gjort och inte. no panic..

Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback