RSS 2.0

3:e Advent..

planer planer planer..? Har jag några planer för idag? Det är klart man har lite planer. Även om jag känner att jag faktiskt inte behöver göra nånting idag OM jag inte vill :D För matlagning inför veckan är redan färdig eftersom det blev storkok förra veckan o sen ja..what else? hehe vad brukar vi göra på söndagar? chilla mest såklart.

Ne men en söndag ska ju inte kastas bort bara sådär, det finns ju som sagt alltid saker man vill få gjort. Så jag har som sagt LITE saker att göra idag men inget jag har brottom med eller nåt.

Som ni märker så är jag uppe lite tidigare idag, bad mammi väcka mig efter 9 så att jag hinner med allt och att jag som sagt kan lägga mig i normal tid idag.



Gjorde en lite extra trevlig adventsfrukost av det dom hade i min smak då vill säga :P Grönt te, med 2 rostade bröd med ost och marmelad, youghurt med bärmusli.

Nu har jag tänkt att chilla ett bra tag framför tv:n och bara VILA..för att sen fixa till mina naglar..har valt att göra en väldigt fin och diskret manikyr av silverglitter..inte silver nu alltså utan GLITTER. Ni får se hur det blev sen.

Tror också att jag ska lägga ut ett par skor till försäljning idag me..så håll utkik!

Ha en fortsatt trevlig 3:e advent!//A

Kommentarer
Postat av: Maria

hur långa är ni? :)

2011-12-11 @ 10:54:51
Postat av: anne & jenni

Vi är 168 o 169 typ..

2011-12-11 @ 14:07:38
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback