RSS 2.0

Dagens teknik!

Allvarligt talat..jag vet att vi lever i 2000-talet, men jag slutar aldrig att förvånas när det gäller nya grejer till ALLT. hahah. Ni minns väl min pizza jag tryckte i mig i fredags på jobbet?? IDAG betalde jag för den, eftersom min kollega betalade för den så länge. Och se hur han tog betalt! Han tog betalt med sin IPHONE!! HALLÅ LR??! hur grymt är inte det då??



Man tryckte i kortet i den där grejen där nere, sen skrev man i summan och tryckte OK. Sen var det bara att signera. Då var det klart. :D AS GRYMT enligt mig..vad ska dom hitta på här näst?

Undra om det kommer liknande grejer till andra telefoner, men det tror jag säkert. Ingen vill vara sämre än den andra, lr hur??

Later babes//A

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Är väldigt intresserad av att köpa dina paljettleggings från H&M, som du använder här: http://twiceas.blogg.se/2010/april/dagens-outfits-294-10.html#comment



Hör av dig till mig mail om du vill sälja dom och vad du vill ha för dom! :)



2011-12-19 @ 19:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback