RSS 2.0

Dags att fixa!

NUUU ger vi upp för den här tosdagen, för nu är det efterlängtade glöggkvällen snart här! Har en liten stund på oss att piffa till oss, har ju suttit o flötat oss framför skärmarna heeela dagen.

Både jag och Anki har varit megatrötta nu det sista..men vi klarade oss som tur var :P har jobbat på ordentligt faktiskt.

Just NU sitter jag fortfarande vi datorn medans Anki klipper till mitt hår :P hahah ahr fortfarande inte hunnit göra dets en mamma klipte av mig det.



Har iaf packat in juklappen och plockat ram allt som ska på, smycken o smink!

Får väl skrivas senare, vet ju inte hur kvällen slutar här än :P många e väldigt partysugna vad jag ahr förstått det som.

Måste skynda lite nu, börjar ju kl 5!
Skrivs senare babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback