RSS 2.0

Druggie



Inte konstigt att det finns så mkt missbrukare i världen, vissa läkemedel e ju helt sick :P har väl sovit helt ok faktiskt. Jag bad om smärtstillande innan jag skulle sova inatt, hehe vilken skön känsla..hjälpte mig o slappna av rejält, bad om lite mer när jag vaknade till runt halv 3. Sen va det dags för frukost kl 7, så så mkt sömn har det inte blivit.

Har sovit en stund nu efteråt också. Ligger i sängen o väntar på att styvfar ska komma vid 12 o hämta mig. Skrivs väl när jag har kommit hem. Later babes//A

Kommentarer
Postat av: Micke

Hoppas allt är bra med dig! :)



Vad händer om du skulle ångra dig helt? Vem betalar? Du eller kirurgen? Eller om det uppstår en komplikation?

2011-12-08 @ 13:02:13
Postat av: anne & jenni

Micke: tack så mkt, allt är fint :)



Ja nu asså om miina kinder inte blir bra efter detta så kommer vi plocka ut dom, han gjorde en rengöring. och skull ejag behöva plocka ut dom nu o sen behöva sätta i dom igen så står han för det. det sa han själv..



men sånt vet man ju aldrig, tog aldrig reda på det innan jag gjorde det, men jag är säker på att det alltid måste finnas en viss garanti när man gör operationer.



så just nu har jag ju en slags kopmlikation som han gör allt för att fixa, för som jag skrev, han dkulle inte ens varit där igår, han kom in till kliniken och tog in extra personal bara för att "fixa till" mig :)

2011-12-08 @ 17:36:37
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback