RSS 2.0

En månad, samma visa..

Ne okej inte riktigt..Idag är det exakt 4 veckor sen jag kom hem från min operation, samma visa igen typ...



Fick med mig exakt samma piller som sist, varför vet jag inte ritkigt?..har inte direkt nån smärta. Visst, det känns att dom har varit inne och rört om lite men...

Kan ju uppdatera att det INTE blev någon borttagning av implantaten. När jag kom dit igår pratade jag med min läkare, hehe kommer faktiskt inte ihåg allt jag sa och fick höra av folk igår, massa piller hit och dit som gör en lite dissy. Men han menade iaf på att han skulle få bort varsamlingen som han trodde att jag hade i kinden. MEN saken var den att det inte fanns nåt var där. Så dom tog ett prov, nån slags odling för att se om jag får rätt antipiotika för...ja det jag nu har?

Känns lite skrämmande att inte veta vad det är som har hänt, men det är ju nån slags reaktion jag fått iaf. Han spolade iaf rent hela kinden och det känns ju en aning bättre än igår, så någon nytta gjorde det. MEN nu är det ju så, jag ska äta mina piller så får vi helt enkelt se, blir det inte bättre nu så ringer jag direkt på måndag igen och pratar med honom.

Som sagt så känns det bättre, ser inte sämre ut än innan jag åkte in..kan inte säga att jag är mer svullen även om han varit inne och pillat så det är väl ett gott tecken iaf.

Frågan är iofs om jag blivit lite blå igen..hehe svårt o säga. Vet iaf att läppen är mer svullen nu igen än innan, typ som efter en läppförstoring :P hehe

äh, orkar inte mer, ska vila..det är det jag måste göra nu. Har ju som sagt vaknat med jämna mellanrum i natt.

Tog mina piller innan så jag ska väl somna rätt bra nu känner jag.
hoppas ni har haft en bra torsdag! För SNART är de fredag :D

Nattiii//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback