RSS 2.0

For the last time!



Gick upp extra tidigt idag. Klockan ringde 05,50 men snoozade några minuter så 05,57 hoppade jag upp ur sängen för att göra mig klar för sista träningen innan jag åker. Vlle träna ett extra långt pass eftersom jag ville få med hela kroppen istället för bara ben/rumpa.

Jag började i vanlig ordning men bytte lite eftersom jag väntade på Anki, dock HELT I ONÖDAN eftersom hon inte äns kom till gymmet. Hon skrev inte äns att hon inte skulle träna trots att vi pratade igår kväll o sa ses imorrn på gymmet. Skickade sms o allt men inga svar. Tänkte spara ben så vi kunde träna dom tillsammans som vanligt så vi kunde puscha varandra lite extra den här sista gången men icke. Som sagt helt i onödan, kunde lika gärna tränat min vanliga ordning. Aja jag körde igenom hela kroppen och det är de som räknas. Skönt som bara den.

En jävla irriterande sak är att jag halkade med min cykel på väg till jobbet. Den får stå i förrådet nu. för halt! skrapade upp mina alldeles nya byxor oxå, sjukt arg för det men sånt händer. bara att andas ett djupt andetag och gå vidare!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback