RSS 2.0

Från och med NU!

lr ja, från och med en liten stund sen, haha. Nu har våran julsemester börjat, denna dagen + 10 dagar till ska vi bara gotta oss och chilla :D NIIIICE! Detta har man väntat på hela hösten typ. Fock har det ju iten blivit sååå mkt jobb det senaste ändå, har ju varit borta hit och dit lite då och då nu men aja :) we're woth it I tell you! :D

Var inne lite snabbt på jobbet och gjorde klart det sista och fixade med lite viktiga saker för kommande vecka, så att Anki inte får några som helst problem medans vi är borta ;)



Jenni satte sig precis för att fixa Lihns fransar...och jag har väl tänkt att ta tag  det här..



Jennis resväska, inget har blivit uppackat, ska ta ut lite saker och sen lägga i lite nytt. Allt är redan tvättat som tur e :) hon var smart nog att få allt tvättat innan hon åkte hemåt.

Sitter med min kopp te nu och känner mig rätt slö, får se om jag orkar göra nåt innan jag ska ner och växla tebax lite pengar och sen sola igen :)

Skrivs senare//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback