RSS 2.0

Hemska förberedelser!

Varför blir jag alltid så virrig och stressad av de här. Att packa! Det är inte så svårt eftersom jag alltid gör en lista med saker att packa ner men sen har vi det här med kläderna. VAD och hur mkt ska man packa!? Har ju aldrig varit i Thailand heller så de gör saken svårare. Hur ofta kommer man festa, hur mkt kommer man byta kläder i veckan när man är på stranden osv,:D hehe jag VET att man kommer gå i samma kläder hela tiden men ändå man vill ha möjligheten att byta OM man vill! så e de bara ;) men jag är nog ganska nöjd nu!



Så ser väskan ut nu, har iofs slängt på grejer för imorrn o lite annat som ska va i handbagaget så den är inte överfull som de ser ut nu ;) ska packa om allt o göra de lite bättre imorrn efter jobbet, har ju lite tid över!

Det som tar stört plast är bikini/underkläder :D haha shortsen och skorna tar ju lite plats oxå. Har packat ner mass atunna fina tunikor/klänningar jag kan strosa runt med dom varma nätterna. massor med solglasögon oxå, höll på att glömma dom!? katastrof! hehe

Aja, jag klarar mig nog, om det är nåt som saknas e de ju bara att köpa ;) u know the deal! //J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips Jenni.

Jag ser att du har ställt fram ett par "hela" skor. När jag var i Thailand, då var det omöjligt att ens tänka på sånna skor. Öppna skor är det som gäller, det är aaalldeles för varmt för att ha på sig något som täcker tårna, om det inte är ballerina då. De är ju tunna. Men ett par syntetstövletter är bara onödig packning :)

Have fun!

2011-12-04 @ 19:23:25
Postat av: Jenni

"anonym" det där var ett väldigt onödigt tips, inget illa menat men jag skrev faktiskt i inlägget att jag har slängt fram kläder för imorrn, alltså då menar jag jobbet, jag fattar väl själv att de inte går att gå med stängda vinterskor i thailand i 30 graders värme. det ända jag packa i skoväg för thailand är flipflops och gladiatorsandaler :)

2011-12-04 @ 19:56:40
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jenni, jag vill inte låta elak på något sätt.. Men ni brukar inte framstå som så 'smarta' i alla lägen. Så det hade inte varit helt omöjligt om du inte hade tänkt efter inför din packning. Men det var ju totalt 'onödigt' tips...?!

2011-12-05 @ 13:22:51
Postat av: Jenni

okej okej, kan inte komma på nåt tillfälle jag är osmart på så jag vet inte vad du syftar på just nu men det är ju bra att läsa inläggen först..

2011-12-05 @ 13:44:48
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback