RSS 2.0

Home sweet home!

Efter 4 dagar ute i "skogen" har man nu kommit hem igen. HOME SWEET HOME! Det är som sagt sjukt skönt att komma ut till mamma och inte behöva bry sig om nåt några dagar. Det blir en slags VILA för kropp och själ. Och den har jag behövt. Hann ju inte jobba så mkt denna veckan iofs men ändå.



Kolla på min älskling Tindra, gud vad jag har saknat dom! Där har hon det gött..den lilla slöfisen.

En skön söndag. Skrev ju att jag inte BEHÖVDE göra nåt idag och jag gjorde inte mkt alls idag. TV är vad jag har ängnat söndagen åt.

Sista timmarna av den här veckan har jag legat i min älskade soffa (som jag har saknat) och kikat på serierna jag missade idag. GRIMM och Gossip Girl :)

Nu är ju klockan mkt så jag ska bara ta och gå in i garderobe och plocka fram morgondagens outfit. Får väl hoppas på att kommande vecka blir en hel vecka och att den inte blir nåt som denna, hehe.

God natt och sov gott allihopa!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback