RSS 2.0

I sista stund..

Hmm...alla här vet att jag inte har haft en bra dag idag, redan från morgonen har jag suttit och svutit hit och dit, en dålig dag rätt ut sagt. Har inget bra att komma mes just nu :P haha ne men fan, alla har sina dåliga dagar. Vissa kan tycka att jag har en hel del mer än andra men aja..det är andra åsikter..hahaha

Fick bort allt jag hade i min korg idag iaf, det är väl det ända som varit bra, sen att vi hade lite lussefirande me :D hehe lussebillar o pepparkaka :D

Nu i sista sekund fick jag ett trevligt sms som jag väntat på..tänkte att dets kulle komma idag.



Så NU tänker jag bege mig och hämta paketet och sen hem o göra annan nytta!, aksnke ta ut min ilska på nåt..nerå, har inte mkt ilska kvar länge..

Skrivs senare babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback