RSS 2.0

Ingen aning?

Jag har ju ingen bokad tid idag, det är bara meningen att jag ska dyka upp runt 12 tiden så får vi se hur allt blir. Han avr ju inte schemalagd idag som sagt.



Så snart komemr jag ta bussen till GBG, det var ingen som kunde köra idag. Sen får jag ta mig dit till fots tänkte jag, det är ju inte långt från korsvägen direkt. Så det ska nog gå bra, har ju en GPS i mobilen annars :P haha

Som sagt så vet jag inte hur dagen blir men jag har gjort lite tidsinställda inlägg som ni kan kika på så länge, jag uppdaterar så fort jag har vaknat iaf :)

Kom på att det kanske var smart att ta bort nagellacket inför grejen också, hehe det brukar man ju få göra när man ska sövas så jag gjorde det nyss, nu måste jag iväg så att jag itne missar bussen och allt sånt.

GUD så hungrig jag ääär!
Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback