RSS 2.0

Klappat & KLART!

...OCH packa & klart, nästan iaf :D Höll ju på med resväskan inför resan tidigare idag, tog ut LITE kläder men det var ändå bra grejer så jag lät det mesta va kvar. La till någon liten sak eftersom jag också behöver nåt exemplar av en grej men det tillkom inte alls mkt. Gick väl jämt ut med vad jag tog bort och vad jag la till :) så ja, det är väl nåt litet som ska in mer, typ som nyårsklänninngarna..hehe det viktigaste faktsikt :) men dom få hänga i garderoben tills det är dags att stänga väskan typ.



Idag åkte jag ut till mammi igen, tog med mig alla klappar och slog in dom och la dom under granen...iiih! nu är det INTE långt kvar :D hahah. Blir som ett litet barn.. mer imorrn då :P



Så ser det ut under granen just nu, rätt mkt klappar..det tillkommer nog någon imorrn när far kommer hit :)

Har chillat en del, bakat me faktsikt.. OKEJ vi gjorde inte smetarna själv urat mamma hade köpt 2 sånna kungsörnens färdigmixar, men dom är sjukt goda! Blev en pepparkakskaka och en chokladkaka :D

Ne nu tänker jag stänga ner för ikväll..ska försöka få ordentligt med sömn inatt, har inte sovit så bra dom senaste nätterna :(

Hoppas ni har haft en kanonbra fredag så skrivs vi imorrn...på JULAFTON då, fattar ni lr!?!? :P
Natti babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback