RSS 2.0

Mat & Träning 11.12.03

En vilodag för Jenni. Så Jenni har inget att uppdatera med idag iaf..så nu får väl jag köra ett inlägg om nåt jag har kommit på nu dom senaste veckorna när jag inte har kunnat träna. Visst tänker man på vad man äter om man är en allmänt nyttig person som inte typ "gillar" skräpmat och sånt, som gillar att äta nyttigt. Att äta nyttigt och regelbundet är en självklarhet för oss.

Det jag har märkt är att när man inte tränar så bryr man sig inte LIKA mkt om det med nyttigt och sånt som när man är inne i en träningsperiod..lr tränar regelbundet över huvud taget, vilket är väldigt konstigt för det är ju när man itne tränar man borde bry sig som mest. Med tanke på att träna man tränar så kan man typ få i sig mer kallorier än när man inte tränar.

Men så är det faktiskt, Jag har inte varit lika nyttig som jag brukar vara när jag tränar. Har blivit en del småötande som inte annars funnits där. Aja, det är enligt mig wird. Jag fattar ju faktiskt nu varför folk som inte tränar är onyttigare än dom som tränar. Snälla..skärp er! :P haha Ett bra tips är ju att ta tag i träningen om ni nu vill bli mer nuttiga i allmänhet när det gäller mat.

Helger är ALLTID ett undantag för oss..nyttigt finns typ inte..lr jo det vi äter är väl kanske inte så onyttigt men vi lägger till massa onyttigt efteråt i form av massa gottis :P De har blivit MÅNGA helger nu med massa godis och shit, men aja..vi tränade ju så hårt innan så det har inte gjort nånting alls.

Den här lördagen började med en frukost av 2 Mackor med ost och stekt ägg och te.

Sen blev det middag..



Egengjord hamburgare med criscutpotatis och cusin bonjure, vitlökssås.



Sen blev det vanligt godis för denna kvällen, köpte lite olika alternativ från affären idag men valde att spara det andra tills imorrn ;P

Gash!..mätt är man, kommer inte äta mer idag, det blir bara mer pepsi ikväll..hehe. Vad tror ni? är det dags att börja kolla upp hur mkt kallorier man får i sig igen? inte för att man kommer börja äta MINDRE utan bara för att se vad man ligger på nu för tiden.

Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback