RSS 2.0

Mat & Träning 11.12.04

Idag har vi inte lämnat lägenheten en enda gång, i vanliga fall brukar vi ta en liten promenad nånstans iaf, ofta Ica Maxi :P hehe men vi inhandlade ALLT till hela helgen igår så vi har inte haft någon anledning att ta oss ut, inte för att det har varit så lockande med regn och allt skit ändå så..

Så idag kan man faktiskt inte ens skriva att vi fått någion vardagsmotion, vilket ofta är den viktigaste motionen för ALLA. Men den tar vi igen i veckan, Jenni tar igen den imorrn bitti, jag får väl ta igen allt när det nu än är dags för mig att komma igång igen.

Jag mår rätt dåligt av att inte träna som sagt, men jag har heller ingen panik direkt för som sagt så vet jag vad jag behöver göra för att komma dit jag vill sen. Det är verkligen det bästa med allt, att man vet hur man kan fixa till allt :D så..ja, ingen panik som sagt.

Mat mat mat, söndagen blev en tacokväll. Precis som förra söndagen. Jenni var bara tvungen o ha en sista tacokväll :P haha hon vet att hon inte kommer få äta det på väldigt länge nu.

Våran frukost bestog av ostrfallor och stekt ägg, och grönt te.




2 större mål denna dagen, sen blir det såklart lite gottis under kvällen..har redan ätit upp godiset från igår typ..
nu blir det lite honungsmelon och senare blir det säkert lite glass till filmen me ;P haha goootiissöndag!



Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback