RSS 2.0

Mat & Träning 11.12.05

Som ni läste i första inlägget fick jag träna själv idag IGEN. ajajaj på dej Anki, jag hoppas innerligt att du tar igen allt du missat nu när jag åker. INGET slarv, och du tar INTE av några vikter, när jag e tebax vill jag se att du har mer på, du har två hela veckor på dig, OKI!? :) gogogo!

Tränade hela kroppen idag. Helt slut nu men vad gör man inte när man ska åka iväg en längre tid och vill tajta till sig ;) Skönt som bara den, vaknade extra tidigt för att hinna med de jag skulle.



Dagens träning:
Benpress på maskin
Chins på maskin
Mage på maskin
Rodd på ställning
Axlar med hantlar åt sidorna
Utfall på ställning
Triceps
Biceps
Ländrygg på ställning med vikt
Baksida lår på maskin
Mer mage, slänga benen
Stretch

Dagens matintag:

Frukost: yoghurt med nötter
efter träning: proteinshake
Mellanmål: apelsin och grönt te
Lunch: tonfisk i basilikasås och nudlar
Mellanmål2: en äggmacka

Vet inte vad jag kommer äta mer men de blir en del dryck och mat på flyget och landvetter. :D//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback