RSS 2.0

Mat & Träning 11.12.09

Pissväder hela dagen, ingen som vill vara ute och röra på sog när det är så här..lr jo det finns ju faktiskt sånna som är ute i ur och skur. INTE jag iaf, det är den enda ursäkten för att INTE vara ute och gå eller sprinag eller nåt när vädret är skit. hehe. Men sånna dagar är man såklart på gymmet isf..om man nu hade kunna gå till gymmet vill säga.

Måste säga det att min styvfar som nyligen fick en hjärtinfarkt faktsikt är ute i regn o sånt för att promenera..väldigt starkt, är mkt stolt över det. Idag kom han hem efter 12, han jobbar bara halvtid än så länge. Men då gick han uoo för att cykla, han har skaffat sig en motionscykel :) hehe han brukar cykla minst en halvtimma när han väl sätter sig på den.

Har själv skrivit ett antal ggr om hemmaträning, vi har redskap att träna med hemma, men det blir ju som sagt aldrig av. Dock vill jag fortfarande ha det där promenadbandet som vi typ önskade oss i juklapp förra året. Men som sagt, tror inte vi hade använt det så mkt till slut ändå. Nu är ju våran träning lite ändra från hur vi tränade förra året. Då var det MKT motion och lite gym, nu är det totalt tvärt om.

Yeye, idag blev det en sen frukost..o sen har det inte blivit så mkt onyttigheter ikväll faktiskt.
Frukost 12.15: Vaniljyoughurt med olika bär, grönt te.
Middag 16.30: Kassler med annanas och smält ost, potatisgratäng till det.



Kvällsgottis från 20.00: Vindruvor och sharonfrukt, Choklad och Pepsi max såklart i vanlig ordning :)

Det blir inget mer nu iaf, bara lite mer pepsi. Blir inte många mål nu under dagarna man är hemma som ni märker, men jag klarar mig. Går ju som sagt aldrig hungrig..vill ju inte vara grinig ,för det är vad jag blir när jag inte får mat när jag behöver det :P haha

Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback