RSS 2.0

Mat & Träning 11.12.10

Ojoj, se vad jag gjorde..jag smög mig in på shapeUp Club och för skojs skull kollade hur mkt jag hade fått i mig idag. Och NEEEJ, jag ska INTE börja räkna kallorier igen, finns som sagt ingen anledning till det ÄN :P hehe

Men soom sagt, för skojs skull...Gud vad länge sen det va jag var inne där. Har bara ätit 3 mål idag.


Så idag ÄN SÅ LÄNGE har jag fått i mig 1863kcal på 3 mål..höhö lr, njae inte 3 mål eftersom jag sitter med lite nu.

Men i det här ingår iaf Frukost: 3 kokta ägg och grönt te. Mellanmål: valio youghurt med massa frysta bär.



Kvällsmat: Mozzarellapizza..och sen valde jag en gammal favorit som inte ätits på huuur länge som helst. En liten marabou apelsinkrokant. All in med Pepsi max me :)

Ja, om det blir nåt mer får vi väl se..har lite vindruvor och physalis som väntar. Men känner mig rätt tillfreds just nu. Fast nåt gottit måste jag väl ha till filmen ;P

Ja där ser ni..lätt som en plätt att komma upp i stora mängder kallorier om man inte ser upp. Har skrivit det 100 ggr innan men skriver det igen. Man kan aldrig säga det för många ggr ändå..

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback