RSS 2.0

Mat & Träning 11.12.11

Ja..då fortsäter jag med min lilla matdagbok. FAN! Jag har varit utan mitt kära protein alldeles för länge nu..glömt att ta det sen i tisdags. Glömde att ta med det till mamma..osv. Yeye, får väl hoppas att jag har fått i mig någorlunda mängd ändå. Faaaast det tror jag nog inte med tanke på hur få måltider jag fått i mig dom senaste dagarna. Idag var det samma visa även om jag vaknade tidigare...lr idag har jag ätit MINDRE än dom andra dagarna. Fråga mig inte varför för det vettefan :P hehe

Men imorrn börjar det vanliga igen. Thank GOD!

Frukosten vet ni redan vad den bestog av, det kan ni se i första inlägget från idag. En jäkla kaloribomb det där :)
Sen blev det ett mellanmål som bestog av en kopp te och 4 klementiner. Så gott! C-vitaminkick!

Ingen tacos eller egengjord hamburgare denna helgen. Pizza blev det igår dock så nåt av det vanliga har det väl blivit denna helgen :P

Var inte så sugen på köttgryta som serverades hos mor idag så jag gjorde mig 2 underbart goda tonfisktoast. You know..våra toast äger ju :P



Använde deras bordsgrill..så dom blev faktsikt rejält grillade, hehe goda var dom som sagt!

Sen har jag ätit lite gottis ikväll me..köpte LITE jordnötstoppar och jordgubbar i youghurt (naturgodis). Jaja..ska väl skriva dit pepsi max me. :)

Nothing more for me thanks!

Kan ju tillägga att detta nog har varti den slöaste dagen på ja...väldigt länge. fast nu har jag dock haft för många slöa dagar ändå så..
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback