RSS 2.0

Mat & Träning 11.12.13

periodare..undra hur det skulle vara o va en periodare..lr vafan, jag vet jju typ hur det känns nu iaf. Tor iaf inte det skulle passa mig, gillar att träna regelbundet eller MER :P hehe skulle aldrig vilja lägga av med träningen en period utan anledning. Har aldrig fattat hur periodare funkar? Men alla är ju olika. Dom kanske känner att dom får bättre resultat av det..bara för att dom en period är utan det o får riktigt mkt krafter att komma tillbaka med.

Men sen tror jag iofs att det är mest killar som är det, för dom kan fan träna upp sig snabbt och bli hur grymma som helst o sen låta det gå ens tund o bara ha en grym kropp eftersom dom antagligen itne tappar msukler lika fort som vi tjejer. FUUUSK! Ne men själv tränar jag ju för att orka mer, att må bra lixom, då hade jag itne klarat av att endast träna i perioder. Mår ju inte bra av att inte träna regelbundet nu :P

Varje dag försöker..lr vill jag få i mig nyttiga och dom där favorit mellanmålen, det är rätt svårt att få plats med allt varje dag, hehe Idag blev det dock annat till mellanmål :P

Frukost 07.40: Blåbärs-smoothie (VÄLDIGT proteinfylld och matig.)
Mellanmlå 10.30: Grönt te, en stoooor lussebulle och en pepparkaka :)
Lunch 12.30: Skagenrisoni med räkor.
Mellanmål 15.00: Grönt te och en apelsin.
Mellanmål 18.00: Resten av blåbärs-smoothie:n. Gjorde dubbel dos på morgonen..



NU, en kopp grönt te och ett glas med nötter och russin..

that's all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback