RSS 2.0

Mat & Träning 11.12.14

Idag känns det som att jag fått väldigt mkt "träning", ett helt spinningpass kan man säga :P hehe var ju helt svteiig när jag kom till jobbet och sen även när jag kom till lasarettet. Uppförsbacke all the way dit iaf. Ne men jag ah iaf cyklat en hel del idag och dessutom har fick jag en timmas powerwalk idag under min lilla snabbshopping tidigare.

Att ta en powerwalk i friskt väder med megahög musik i lurarna är ju fan det bästa som finns känns det som! Like it alot iaf!..

Idag har jag ätit 2 favorit mål som inte varit på menyn på ett tag.
Frukost 07.40: 2 kokta ägg, proteinshake.
Mellanmål 10.30: Grönt te och avokado. 1 av 2.
Lunch 12.30: Pasta och köttfärssås. Multivitamindryck.



"Middag" 17.45: Tonfisk med fetaost och röd chilli. 2 av 2. Saknat tonfisken väldigt mkt!

De är synd att man inte förde dagbok förr när man var yngre, undra hur många ggr i veckan det skulle stått att man pt tonfiisk och fetaost :P det var typ det enda jag åt innan, haha när jag va runt 20-21. VARJE dag tror jag jag åt det..? Well..ni skulle sett min kropp då, åt och tränade som ett djur, back to that soon? ;D

Tog ett meagostort glas oboy vid 9 tiden så jag är ju knappast hungrig, ni har ju sett mina portioner :P tog dock en apelsin nyss me eftersom jag inte fårtt i mig nån innan idag...så nu blir det inget mer. ska ju snart sova!

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback