RSS 2.0

Mat & Träning 11.12.17

ja..vardagsmotionen är den viktiga motionen, så länge du rör dig så är det ju bättre än när du ligger still. Men man ska ju inte ta sina shoppingrundor som träning iaf :P haha Fast sen kan man ju tycka att, går man fort..tex för att ta sig till galleian eller vad det nu må vara för ställe du ska till. Då blir det ju en powerwalk och det är ju för sjutton nåt man kallar tgräning. För det är inget man håller på med varje dag. Att powerwalka alltså. Fast, haha när vi går så går vi i ett rejält tempo..vi är inga slöfockar iaf.

Ne men jag kallar inget sånt för träning iaf, för för mig är träning stenhård träning. När man blir ordentligt vettig och grejer. Men jag e väl glad att man itne legat still hela den här lördagen iaf.

Har varit sjukt sugen på pizza..har nog hamnat i en pizzaperiod eller nåt..tack vare gårdagen :P haha sen läste jag e pizzameny med sjukt mkt goda pizzor...åh!

Ni vet ju..helger är pizza, taco och hamburgar-dagar. Så vad blev det idag då?

Furkost: 2 frökusar med ost och stekt ägg, grönt te.
Mellanmål: Optinut-bar och grönt te.



Middag: Egengjorda hamburgare. Mamma tyckte dom var jättegoda....men hallå? vad annars?! ;P mamma typ dog efteråt för att hon var så mätt :P haha så mkt mat är det ju inte?

Åt även lite delikatesser, ni vet dom där små paprikorna och peperoni med fetaostkräm i. Så goda!

Nu blir det nog bara en herrans massa vatten resten av kvällen, känner typ att jag spricker lite eller nåt.
Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback