RSS 2.0

Mat & Träning 11.12.18

oookej, IDAG har det nog varit den slöaste dagen EVER! Alltså, jag kan inte ha tagit många steg idag :P hahah. Från att morsan väckte mig rätt tidigt tills ja, tills klockan blir "dags att sova igen" så har min aktivitet bestått av att ligga i soffan, både hemma hos mamma och här hemma. Vet inte riktigt om jag tycker att det är helt OK faktiskt! Nåt kunde man ju ha gjort..? Nu får jag lite dåligt samvete.

Kan skriva om min vikt nu igen då..har ju inte kollat den på ett tag. Igår vägde jag mig 2 ggr, en gång på dagen och sendan en gång på kvällen. ja..jag pendlar som en hiss från nästa 50 till nästan 51, så jag vettefan vad jag väger egentligen. På kvällen hade man ju ätit en del så..ja, vad ska man säga? äh, skit i vågen..en sak är säker jag måste få börja träna snart! Tor jag ska småstarta lite i Egypten faktiskt :P haha eller så skippar jag det helt tills det nya året är här. DÅ blir det en kanonstart..lr hur?

Som sagt så tyckre jag inte det är såå jobbigt ÄN, men man börjar tänka på det lite nu, för eftersom jag inte tränar så VET jag att min muskler försvinner, jag blir mindre tack vare det. Men sen börjar jag väga MER eller ligger runt samma vikt som när jag tränade så då vet jag att det läggs på "onödigt fett" nånstans på kroppen. För det måste jag ju få kalla det :P hehe Anyway, vet hur jag ska få ordning på mig sen så därför behåller jag mitt lugnt..just NU iaf.

jaha, idag har jag iaf fått i mig 100 ggr mer energi än vad jag gjort av med, det är en sak som är säker..för ni såg  ju själv hur mkt det var i min frukost i morse. Förrutom den så har jag ätit..

mellanmål: 2 klemetiner och grönt te.
En lite julstjärna
Middag: 2 tonfisk toast och pepsi. Dom innehöll nog mer än frukosten måste jag nog påstå.
Och söndagsgottis: Hade lite godis kvar sen i fredags.



Har inte ätit upp allt ÄN, och det kommer jag inte göra heller..lite kvar av varje. Åt inget godis igår, choklade var menad för igår men den orkade jag inte så tog den idag itsället :P hehe just cant get enough!

ne fy, resten av kvällen blir det BARA vatten.
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback