RSS 2.0

Mat & Träning 11.12.20

Hej gymmet!..ne jag var inte o tränade idag. Jag gick förbi gymmet och fick nästan en tår i ögat. Bodypump var det som pass i stora salen också :( Jag saknar det sååå mkt!

Det var väldigt mkt folk innte på gymmet me. Mycket "nytt" folk..sånt som jag inte sett innan menar jag då :) Gud vad jag inte gillar och träna efter jobbet. Fast då är det inte riktigt så mkt folk som vi 7 tiden. Undra hur det är då nu. Kommer lätt försöka träna på morgonen eller på luncherna framöver sen. Det jobba är ju att bara ta sig dit, skulle behöva en bil på luncherna iaf. Där kommer ju TESS till god nytta ;P Vad säger du?? Ska vi göra ett nytt "försök" med träningen inför det nya året? Blir riktigt fit for fight 2012!? Everybody wins!

Anyway, har iaf fått en rejäl promenad idag efter jobbet, fick gå runt hela stan för att uträtta lite ärenden.

2 omgångar nötter idag, men det är ju så mysigt :P hehe
Frukost 07.40: Youghurt med linfrön och nötter. Proteinshake.



Mellanmål 10.30: Grönt te och en apelsin.
Lunch 12.30: Majssoppa...samma som igår.
Mellanmål 15.45: Grönt te och en näve nötter.
Middag 18.50: 2 frökusar med stekt ägg.
Källsmål 20.30: Grönt te och lite mörk choklad.

Nothing else for me..förrutom citronvatten.
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback