RSS 2.0

Mat & Träning 11.12.22

Men jag förstår inte riktigt, vad är grejen egentligen??! Jag skrev det för ett tag sen att man faktiskt blir onyttigare när man inte tränar..man slutar typ bry sig. men HUR kan det vara så??! Jag fattar inte riktigt grejen med att vara onyttigare när man inte tränar bort det onyttiga.

Inte bara att man är onyttigare utan man har ett sjukt suuug efter massa gottit och allt som är sockrigt. Så är det iaf med mig, jag et itne hur ni andra är. Men dom senaste dagarna har jag iaf bara kännt att jag vill ha allt gott som jag ser, som tex på jobbet..tårta, kakor hit och dit. Man säger ju inte nej heller. Inte som innan..innan fick man typ höra kommentarer som tex: "Ne det är ingen idé o fråga för dom äter ändå inte sånt" lr "VA!? äter ni sånt?" när man väl tog sig nåt onyttigare än det alla är vana att se oss äta :P hehe

yeye, Idag har det blivit en del gottis på jobbet.

Frukost 07.45: Vaniljyoughurt med linfrön och nötter, Proteishake.
Mellanmål 10.30: Anki tog med sig lusseebullar, en var. Grönt te till det.
Lunch 12.30: Jenni: Majssoppa. Anne: Pasta med köttfärssås.
Mellanmål 14.30: Kladdkaka
Mellanmål 16.15: 2 chokladbollar.



Middag 18.30:
Jag åt tonfisk med fetaost och chilli. Vatten.
Kvällsmål 20.30: Jenni tog grönt te med lite gottisyoughurt. Jag tog ett stort glas oboy..

ja, ni se ju.inte direkt någon nyttig dag. Men aja..dom kommer :P

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback