RSS 2.0

Mat & Träning 11.12.24

Julafton är nog den enda dagen jag känner helt och hållet att det inte spelar någon som helst roll hur mkt jag äter eller hur mätt jag blir, haha det går faktiskt inte att inte äta mkt av all god mat. Hade jag gått på nån slags diet eller tänkt på vad jag åt så hade iaf julafton varit den dagen jag hade tillåtit mig äta vad som helst och hur mkt som helst. Thats it!

För ni ska veta hur mkt vi har ätit idag, 3 omgångar fullt på tallriken. Ja, man tackar ju som sagt inte nej till god mat. Det blev mkt över så det blir ju julmat imorrn me..men det brukar ju vara rätt vanligt att man äter upp resten dagen efter.

Blev lite förvånad över vad vågen visade när jag ställde mig på den med tanke på hur mkt man har ätit idag, men okej det kanske inte spelar nån roll hur mkt mer man stoppar i sig en kväll, utan vågen måste ju stanna nångång? Vägde iaf bara 51 kg. Trodde den skulle va långt över.

Har inte blirvit mkt till rörelse i förhållande till energi av mat.
Frukost: youghurt med bär, en macka och grönt te.
Middag: Julmat i stora lass..Skinka, köttbullar, lite korv, mackor med ost och leverpastej, Olika finska lådor, ägg, potatisgrastäng.



Kvällsfika: Olika kakor och pepsi max.

För en liten stund sen blev det julgröt, orkade inte äta det efter naten innan :P hehe

NU blir det definitivt inger mer..pepsin är slut också :( så det blir kolsyratvatten resten av kvällen.
Later/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback