RSS 2.0

Min lördagskväll..

Då är det dags igen..kommer inte ihåg när jag gjorde det sist men det borde inte va såå länge sen va?? hehe har ingen som helst koll för tiden går ju ändå så himla fort.

Idag innan shoppingen så åkte ja iaf hem en sväng, måste ju titta till så att allt står rätt till och sen ville jag hämta lite grejer som jag behöver här. Dock stannar jag ju inte längre än tills imorrn men eftersom jag ändå ska va inne här hela helgen så är det lika bra att göra lite nytta med sig själv :)



så ikväll, lr NU snart är det dags att gå igenom hela kroppen med IPL:en igen. Tänkte även ta en omgång med epilatorn samtidigt. Har ju som sagt inget "vettigare" för mig. Har precis filat till mina väldigt långa naglar me, men vettefan om jag orkar fixa dom idag, alltså måla dom..det finns ju en dag imorrn också som kan utnyttjas till mkt :)

Aja, bäst att jag hoppar in i duschen så att det inte tar HELA kvällen..vill ju få tid till lite annats senare iaf :P

Ni får väl ha en fortsatt trevlig kväll med festligeheter och mys, lr vad det är ni nu ska förgylla den med!
Later babes!//A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Tycker att er blogg är grymt bra. Tyvärr är jag dålig på att kommentera.



Vad tycker ni om IPL:en? Är det värt ett köp? Hur många procents hår har ni kvar och hur många gånger har ni använt den?



Tycker det är roligt att ni uppdaterar flera gånger om dagen, fortsätt så! Älskar blandningen med mode, skönhet, träning och mat!

2011-12-10 @ 23:54:16
Postat av: anne & jenni

Alltså, det är svårt att säga hur många gånger vi använt den, det är väl ett antag iaf, köpte ju den för typ ett år sen? hehe minns inte riktigt. Det ahr ju som vi skrivit innan blivit mkt mindre hår på alla ställen.



När jag låter håret växa ut på benen så är jag helt fläckig eftersom det itne växer på så många ställen. Den är dyr, men man har ju den hela livet om man säger så jag ångrar iaf inte att jag köpte den..



men det känns väl som att det finns snabbare sätt att bli av med håret på permanent, visst kostar det men pengarna kanske är värt det i slutet ändå :)



kram!//Anne

2011-12-11 @ 14:17:13
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback