RSS 2.0

Min "topp"

Ja, så skulle det vara min topp idag igen..ni vet det där med horoskopet i PLAZA-tidningen..hehe. GUD vad jag har varit sugen på att bara gå ut och träffa folk!! Blir ju helt crazy fan! EN kväll på 4 veckor har jag varit social. Och då var det bara tur att jag ens orkade ta mig ut, hehe det avr ju för 2 veckor sen när vi hade julbord med jobbet. TUR säger jag bara, hade jag itne gått på den så hade jag väl typ redan varit död av depression eller nåt?

Känns lite tugnt det här men jag tar mig igenom det :) hehe det är väl inte så illa som jag får det att låta..men som sagt, det hade varit så jäkla gött och bara av ute bland folk. Är ju en social person, gillar att vistas bland trevligt folk..och dansa ute på krogen och bara ha det kul. Men det får vänta ett tag till.

Hade till och med en megaskön outfit planerad i huvudet ikväll..så sugen har jag varit :P haha men den får jag väl ta på mig när det är dags för mig att ta mig ut. Får verkligen hoppas att det blir till nästa helg lr nåt? Om inget oväntat/ otrevlig händer vill säga.

Ligger i soffan, funderar lite på vad jag ska ta mig till. Har spenderat kvällen med att fixa iordning mig själv som ni redan vet, även legat och kollat på ett antal avsnitt av Smallville. Funderar på att forsätta med det, är helt inne i det just nu. Ett till avsnitt kan jag väl ändå unna mig.

Sen tänkte jag ta och kika i den nya Plaza tidningen och bli ännu mer shppingsugen innan jag somnar. Ska försöka gå upp tidigare imorrn så att jag sen kan somna i normal tid inför en NORMAL vecka igen. Känns inte som att det har varit mkt normalt på sista tiden :P hehe

yeye, hoppas ni har haft en finfin lördag så skrivs när jag vaknat till liv igen..
Natti//A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback