RSS 2.0

Nagel-hjälp!?

Helloo babes! Nu får ni hjälpa till lite! Tänkte måla mina naglar på ett litet spexat sätt nu till jul! MEN jag vet inte ritkigt hur jag ska ha det, så ni kasnke kan hjälpa mig lite? Ni vet ju att vi brukar ha svarta tippar, och jag är suger på det nu också, MEN jag vill ha lite glitter på naglarna också så jag har 2 alternativ jag funderar på.

Ni får tänka er hur det kan se ut och sen välja ett av alternativen..OK?  Nagellacken jag tänkt att använda är dessa:



Alternativ 1: HELsvarta naglar med bara glitter på.
Alternativ 2: Svarta tippar och sen glitter på hela nageln. Som en liten "extraeffekt" bara.

så..Vad tror ni blir bäst??!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Alternativ två lät mer speciellt.



Annars har jag ett annat tips som jag tycker har blivit riktigt snyggt och annorlunda.

Måla först nageln med något någorlunda ljust nagellack. När det torkat tar du ett mörkare lack och målar diagonalt över halva.

Jag har just nu guldlack med knallrosa över halva. Riktigt snyggt faktiskt, men det gäller att ha stadiga händer :)

2011-12-21 @ 13:32:32
URL: http://predator-in-a-maze.tumblr.com
Postat av: Pia

Vart kan man köpa nagellacket med glitter? Tacksam för svar!

2011-12-21 @ 14:10:52
URL: http://pias.blogg.se/
Postat av: Viveka

Alternativ 2 lät väldigt fint! Men vet inte om jag tycker något av alternativen var sådär jätte till spexade :)

2011-12-21 @ 18:41:22
URL: http://lyssomsolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback